No money, no honey.

Jag tänkte bli rik på att blogga, så jag tänkte nu att alla går in minst 50 gånger per dag och läser min blogg så vore jag tacksam.
Idag gjorde jag det som jag avskyr mest av allt i hela världen, jag klippte mig. Jag känner mig skitful i det där hemska ljuset, håret ligger slickat och frisören har alltid jättefint hår och jag har alltid slitet hår eftersom jag hatar att gå dit och då blir det hemskt slitet. Men det blev faktiskt en trevlig upplevelse, jag har pratat konstant i en timme och håret blev inte fult fixat och jag kunde gå ut genom dörrarna utan att snabbt dra upp håret i en tofs. Jag är därmed nöjd.

Även om jag inte blir rik på bloggandet så hoppas jag inte uttrycket stämmer och min honey vill stanna hos mig ändå, men om han inte gör det, så är det erat fel.



Tänk på det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jorå, det är bara fint, ledig några dagar,nice :) Vad sysslar du med då förutom att blogga:) Jag kan bidra med en tittarsiffra..

kram

2009-06-11 @ 18:02:15
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Jorå, det är bara fint, ledig några dagar,nice :) Vad sysslar du med då förutom att blogga:) Jag kan bidra med en tittarsiffra..

kram

2009-06-11 @ 18:02:16
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: Angelina

kul blogg du har brukar titta på Helenas. men nu kan jag bidra till dig också

2009-06-13 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0