Gott ny blogg.

Ny blogg vänner. Kände mig trött på min förra blogg då människor jag ogillar skarpt hade adressen dit och jag vill inte att såna ska få läsa om vad som händer i mitt liv.

Har aldrig haft sån här träningsvärk. Den som säger att jag bara suttit på rumpan under min ledighet som jag egentligen borde göra och förtjänar har fel! Jag har målat stugan, burit brädor en hel dag, målat min hall i tre dagar och ridit en bestämd och pigg häst och jag lyckades få den som jag ville :) Att få en travare att galoppera är inte lätt folket, men jag gjorde det! I did it!!

Idag är en grå dag. Sen pratar vi inte mer om det.

Nu ska jag måla mitt tak och fortsätta bygga på mina monstermuskler.. Eller det kommer bli.




So long my friends.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej bloggkamrat :) Visste inte att du hade blogg..skulle vara bra om man kunde blockera folk på bloggar, men men, man kan inte få allt här i livet :)

kram kusin vitamin

2009-06-10 @ 16:43:12
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: sis

Vilken tur att du fortfarande gillar mig skarpt så jag får läsa om vad som händer med min kära systeryster!! :)



puss och kram på dig bästa!!

2009-06-10 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0